Pratimai nešiojantiems Myobrace. 1 grupė

Kiekvieną dieną panešiojus Myobrace 30 minučių rekomenduojama atlikti šiuos pratimus. Pasirinkite vieną pratimą ir jį atlikite 2-5 minutes. Tada treinerį vėl reiktų įsidėti į burną ir dar nešioti 30 – 90 minučių. Kasdien atliekant šiuos pratimus – pasieksite geriausią rezultatą.

Taip pat Myobrace treinerį reikalinga laikyti burnoje per naktį, miego metu.

Taisyklinga liežuvio padėtis

Šis pratimas skirtas tam, kad liežuvis būtų laikomas taisyklingoje padėtyje.

  • Laikykite liežuvį taip, kaip pavaizduota paveikslėlyje dešinėje. Tai “tinkama vieta” (the spot), kurioje turi būti liežuvis.
  • Laikykite liežuvį maždaug 5 cm atstumu už priekinių dantų, ties gomurio linkio pradžia.
  • Sučiaupkite lūpas ir jas atpalaiduokite.
  • Nesukąskite krūminių dantų – išlaikykite tarp jų nedidelį tarpelį.
  • Kvėpuokite per nosį.

Taisyklingas rijimas

Šis pratimas skirtas tam, kad būtų treniruojamas taisyklingas rijimas.

  • Laikykite liežuvio galiuką taisyklingoje padėtyje (on the spot).
  • Prieš pradėdami ryti, sučiaupkite lūpas ir nestipriai sukąskite krūminius dantis.
  • Prispauskite liežuvį prie gomurio, neliesdami priekinių dantų,
  • Pakelkite vidurinę liežuvio dalį aukštyn.
  • Dabar nurykite palapisniui keldami liežuvį nuo priekinės iki galinės dalies.
  • Stebėkite save veidrodyje. Ryjant jūsų lūpos neturėtų judėti. Lūpos neturėtų virpėti.

Ryti taip turėtumėte visada (ne vien atliekant pratimą). Treniruokitės:)

Sąmoningas kvėpavimas

Šis pratimas skirtas tam, kad būtų skatinamas kvėpavimas per nosį (o ne per burną). Atlikdami šį pratimą suprasite, kokį poveikį dantims (ir bendrai savijautai) daro kvėpavimas per burną palyginus su kvėpavimu per nosį.

  • Lėtai įkvėpkite ir iškvėpkite per burną. Žinokite, kad įkvėptas oras burnoje nėra filtruojamas, todėl ore esančios bakterijos akimirksniu nusėda ant dantų ir patenka gerklėn.
  • Dabar lėtai įkvėpkite ir iškvėpkite per nosį. Žinokite, kad per nosį įkvėptas oras yra kur kas šiltesnis, nes čia jis natūraliai sušildomas ir filtruojamas. Įkvepiant orą dantys nėra paveikiami (burna nesausėja, mažiau joje kaupiasi “blogosios” bakterijos).
  • Sučiaupus lūpas – kvėpuokite per nosį, laikydami liežuvį tinkamoje vietoje (on the spot).

Video su pratimais (anglų k.)

Literatūra: Pratimų vadovas “Trainer activities”. Daugiau informacijos rasite www.myobrace.com