Pratimai nešiojantiems Myobrace. 2 grupė

Kiekvieną dieną panešiojus Myobrace 30 minučių rekomenduojama atlikti po pratimą. Pasirinkite vieną iš žemiau paminėtų pratimų ir jį atlikite 2-5 minutes. Tada treinerį vėl reiktų įsidėti į burną ir dar nešioti 30 – 90 minučių. Kasdien atliekant šiuos pratimus – pasieksite geriausią rezultatą.

Taip pat Myobrace treinerį reikalinga laikyti burnoje per naktį, miego metu.

Žemiau paminėtus pratimus rekomenduojama atlikti tada, kai jau kurį laiką atlikote1 grupės pratimus ir esate pasiruošę kitoms užduotims.

Žingsniai

Šis pratimas skirtas tam, kad geriau būtų kontroliuojamas kvėpavimas.

  • Sučiaupkite lūpas ir jas atpalaiduokite.
  • Įkvėpkite ir iškvėpkite per nosį.
  • Sulaikykite kvėpavimą ir pradėkite žingsniuoti įprastu tempu.
  • Skaičiuokite žingsnius iki kito įkvėpimo per nosį. Nesijauskite nepatogiai atlikdami šį veiksmą. Jums neturėtų trūkti oro prieš kiekvieną įkvėpimą.
  • Įkvėpti kiekvieną kartą reikia per nosį. Nekvėpuokite per burną.

P.S. Pastebėsite, kad jeui dažnai repetuosite – kaskart atlikdami šį pratimą – galėsite nueiti vis daugiau žingsnių.

Gudrybės, priminsiančios apie treinerį

Įvairiose namų vietose prilipdykite specialių lipdukų, kurie primins, kad laikas naudoti treinerį ir apie tinkamus įpročius.

Kiekvieną kartą pamatę lipdukus, užduokite sau klausimą:

  • Ar mano liežuvis yra tinkamoje vietoje?
  • Ar kvėpuoju per nosį?
  • Ar mano lūpos suglaustos?
  • Ar šiandien naudojau Myobrace treinerį?

Gėrimas

Šis pratimas skirtas tam, kad išmoktumėte taisyklingai laikyti liežuvį ir lūpas gerdami.

  • Prieš pradėdami šį pratimą, pasistatykite ant stalo prieš save stiklinę vandens.
  • Siekite stiklinės ir, vos ją palietę, liežuvio galiuką atpalaiduokite.
  • Gurkštelėkite vandens.
  • Šiek tiek įgaubkite liežuvį ties viduriu, kad išlaikytumėte vandenį.
  • Sukąskite krūminius dantis ir pradėkite taisyklingai ryti.
  • Laikykite galvą tiesiai iki kol burnoje liks paskutinis gurkšnis.
  • Tada šiek tiek atloškite galvą ir nurykite paskutinį gurkšnį.
  • Baigę gerti pasistenkite nelaižyti lūpų.

Video su pratimais (anglų k.)

Literatūra: Pratimų vadovas “Trainer activities”. Daugiau informacijos rasite www.myobrace.com