Pratimai nešiojantiems Myobrace. 3 grupė.

Kiekvieną dieną panešiojus Myobrace 30 minučių rekomenduojama atlikti po pratimą, kuris treniruoja veido ir burnos raumenis. Pasirinkite vieną iš žemiau paminėtų pratimų ir jį atlikite 2-5 minutes. Tada treinerį vėl reiktų įsidėti į burną ir dar nešioti 30 – 90 minučių. Kasdien atliekant šiuos pratimus – pasieksite geriausią rezultatą.

Prieš pradėdami 3 grupės pratimus, įsitikinkite, kad atliekant 1 grupės ir 2 grupės pratimus nejaučiate jokio diskomforto.

Taip pat Myobrace treinerį būtina laikyti burnoje per naktį, miego metu.

Kaip išgerti viską vienu mauku

Atlikdami šį pratimą, išmoksite taisyklingai gerti be sustojimo.

  • Pasistatykite prieš save stiklinę vandens.
  • Laikykite liežuvio galiuką tinkamoje vietoje.
  • Nestipriai sukąskite krūminius dantis.
  • Pridėkite stiklinę prie lūpų ir siurbtelėkite vandens.
  • Ryjant laikykite liežuvį tinkamoje vietoje, sukąskite krūminius dantis.
  • Traukite vandenį taip, kad jis tekėtų virš liežuvio ir aplink liežuvio šonus.
  • Laikykite liežuvį tinkamoje vietoje, sukąskite krūminius dantis ir gerkite tol, kol stiklinė ištuštės.

Nosies ertmė

Šis pratimas skatina kvėpuoti taisyklingai: per nosį, o ne per burną.

  • Sučiaupkite lūpas ir atsipalaiduokite.
  • Įkvėpkite ir iškvėpkite per nosį.
  • Užspauskite nosį pirštais ir, sulaikę kvėpavimą, pradėkite įprastai eiti.
  • Skaičiuokite žingsnius iki kito įkvėpimo per nosį (nesijaukite nepatogiai atlikdami šį veiksmą – jums neturėtų trūkti oro prieš kiekvieną įkvėpimą)
  • Įkvėpti kiekvieną kartą reikia per nosį. Nekvėpuokite per burną.

P.S. Kartodami šį pratimą kasdien, greitai pastebėsite, kad kvėpavimas per nosį palengvės.

Mankšta lūpoms

Jei jums sunku kvėpuoti per nosį ir lūpas išlaikytu sučiauptas – šis pratimas yra būtent Jums!

  • Sučiaupkite lūpas ir atsipalaiduokite.
  • Dabar tvirtai įtempkite lūpas, kad jos apspaustų viršutinius ir apatinius dantis – smakras turi būti ištemptas ir tvirtas.
  • Dabar atloškite galvą, lūpas išlaikykite įtemptas.
  • Pajuskite, kaip įsitempia liežuvio raumenys galvą atlošus atgal.
  • Atpalaiduokite veidą ir lūpas, masažuokite jas pirštų galiukais.
  • Dabar pamėginkite kuo labiau įtempti viršutinę lūpą ir uždėkite ją ant apatinės lūpos.
  • Tada įtempkite apatinę lūpą, uždėkite ją ant viršutinės lūpos ir traukite į save.

P.S. Atliekant šį pratimą svarbu liežuvį laikyti taisyklingoje padėtyje.

Literatūra: Pratimų vadovas “Trainer activities”. Daugiau informacijos rasite www.myobrace.com

VIDEO su pratimais (Anglų k.)

P.S. Geriausia, esant miofunkcinėms problemoms, gydymą atlikti pas miofunkcinės terapijos specialistą, kuris individualiai paskirs pratimus ir tiksliai parodys, kaip juos atlikti.